CRACIUNUL 2012. Un produs Blogger.
RSS

Idei de cadouri pentru Mos Craciun

STATUSURI DE CRACIUN

1. Dragii mei,yete ca veni si asteptatu’ Craciun !!! Va doresc sa avetzi parte de tot ceea ce este mai frumos in viata, Mosu’ sa va aduce tot ceea ce va doriti si fiecare fulg de nea sa aduca in sufletele voastre multa fericire si iubire !!! Sarbatori Fericite !!!

2. La aceasta cumpana dintre ani, lasa sa treaca prin fereastra sufletului tau, magia sarbatorilor, lasa-te cuprinsa de fericire si bucurie si ramai asa pentru tot restul vietii. Fii raza mea de soare si lumineaza-mi aceasta trecere, vino cu mine in lumea dragostei fara sfarsit.

3. Fie ca fulgi de nea sa va aduca cu ei
= fericire [asemenea fericirii copiilor cand se joaca in zapada]
= bogatie [atata cata zapada se asterne pe pamant]
= puritate si bunatate,
iar sufletul sa va fie bun si usor[asemenea unui fulg de nea]
= iubire [asemenea unui fulg care se topeste in sarutarea pielii]

4. Sfanta seara de Craciun
Sa ne-adune bun cu bun,
Sfanta seara de Craciun.
Ca-i mai Sfanta decat toate,
La multi ani cu sanatate!!!

5. Sarbatorile de iarna sa va aduca multe bucurii, surprize si indeplinirea tuturor dorintelor.


6. Fie ca sarbatoarea Craciunului sa iti umple sufletul de bucurie,sa iti aduca pace si liniste in suflet,iar lumina lui minunata sa iti lumineze in continuare pasii in viata.
CRACIUN FERICIT


7. Doresc ca NASTEREA DOMNULUI sa iti aduca in suflet multa lumina si caldura sufleteasca. Sarbatori Fericite si sa ai parte numai de bucurii in noul an. La Multi Ani!!!

8. Cu ocazia sarbatorilor de iarna iti voi face o urare. Nu stiu exact cum sa o expun …. “sarbatori fericite” suna banal si nu transmite nimic, asa ca o sa-ti urez ca fiecare secunda pe care o petreci, fiecare actiune pe care o faci, fiecare persoana pe care o intalnesti, fiecare zambet pe care-l dai, fiecare lacrima pe care o versi, sa fie din inima si sa te ajute in dobandirea celui mai de pret bun in cautare caruia suntem, constient sau inconstinent, fiecare — fericirea .

9. Poate va ninge de sarbatori, sa fie totul feeric, sa simt atmosfera de sarbatoare si iubire. Sarbatori fericite!

10. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi, sa aveti parte de multa caldura in suflet si in casa, bucurie in inima si multa sanatate si putere de munca. La multi ani!


11. Plecata pana la Mos Craciun...avem niste afaceri de rezolvat:D


12. Am plecat k tre sa vina Mosul k oricum nu am fost cuminte dar sa vada k acm sunt

13. Mos Craciun mi-a promis ca-mi va aduce anul acesta ceva frumos si nostim daca voi fi cuminte. Am fost cel mai cuminte baiat din lume si acu te voi avea in sfarsit.

14. La multi ani mie...!

15. Nu vreau sa te joci cu mine Mosule nu este bine...Toate fetele te vor acolo`n inima lor. Te vor astepta vei vedea, dar sa le aduci ceva :)))

16. Am fost fata cuminte si am asteptat sarbatorile de iarna si un frumos baiat. 8->

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Blogger news

SCRIE-I MOSULUI!

Numele tau
Adresa ta de email
Subiect
Mesaj

How to create a web form
Tutorial on how to create a web form without knowing html or php.